Wednesday, March 11, 2009

Saje Jer...

samekom semua...

hehehe...sory k sebab tak update blog nie. bukan ape, just aku nie baru balik bercuti. jangan jelas tau. tak payah la korang tahu aku bercuti kat mane k.huhuhu....

sebelum tue, aku nak wish salam maulidurasul kat korang semua...belum terlambat lagi kot. sempena dengan maulidurasul nie, sama-sama lah kita mengigati kembali perjuangan nabi terakhir utusan ALLAH k. (Nabi Muhammmad S.A.W).... tema untuk maulidurasul kali nie ialah wardah pemangkin khaira ummah...tema maulidurasul kali nie memang unik. tp maksud die memang mendalam. bersama-samalah kita hayati bersama tema tue k.

oklah. ade time aku buat entry lagi k. entry nie sampai nie dulu.. aku dah mengantok sebenar nye..heheehe....jgn miz follow my blog tau...bye...sayang korang semua...rock selalu...huhuhu...

3 comments:

~QHASRUL~ said...

salam prkenalan...
ok..sy godbrother adib so nk tnya skit kat ko.ko study kat perliskn so ade nmpak x budak2 main skatebording kt are sana sbb sy cdg blk cuti ni nak chill dgn depa.maklumlah,sy time cuti x tau nak wat pe2.paling kuat pun tlg mama aku kat kedai makan.kdg2 boring gak.heheh...sy ni seaman..6 bulan kat laut dan cuti 2 bulan kat daratan.mcm x bestkan keje sy ni..huhuhu...sms sy jika ko jmpa geng2 skatebording area perlis 2...012-5463239

Anonymous said...

ngakal.
ngakal.

Anonymous said...

buyak nau gik ngakal dun pok...??
hahaha...