Saturday, May 16, 2009

Hari Guru



Sempena dengan tarikh 16/05/09 nie, aku ingin mengucapkan selamat hari guru untuk semua guru yang ade di negara ini. Jasa korang semua takkan dilupakan k. Kepada cikgu-cikgu aku dulu, aku ingin meminta maaf kalo aku ade buat salah kat cikgu. Aku sentiasa mengingati cikgu semua walaupun aku sudah menjejakkan kaki ke menara gading. Tanpa didikan cikgu, aku takkan berjaya melangkah ke menara gading sampai ke hari nie.

Kepada cikgu kesayangan ku, cikgu suzi, aku sentiasa mendoakan kebahagiaan cikgu bersama suami dan anak-anak tersayang. Bagi aku, cikgulah, cikgu yang paling bez dan sporting yang ade kat dunia nie. Dah hampir 4 tahun kita tidak berjumpa. Semoga cikgu happy and sihat selalu k.

Lastly, aku nak ucap bebanyak terima kasih kepada cikgu-cikgu aku dulu. Terutamanya cikgu kat sklh:

1. Sk Abang Gesa Belawai

2. SMK Belawai

3. SMT Sibu

4. SMK Rosly Dhoby Sibu.

Sayang cikgu semua k….

No comments: