Sunday, April 25, 2010

Kembali mengactivekan diri.....

Salam....

Hai semua.. Lame tak dengar berita dari korang semua. Harap2x korang sihat k. Aku kat sini ok jer. Sentiasa sihat hendaknya.

Kat sini jugak aku nak mintak maaf sebab dah lama sangat tak update blog nie. Aku terlalu busy. Dahlah aku sekarang nie study untuk final year. Macam2x benda nak kena settle. Assignment la, report la, final year project la, test la and macam2x la. Hidup aku pun dah tak menentu. Dalam kesibukan study tue jugak, aku sempat jugak join small business ngan member aku. Tapi sekarang dah hancur. Hari tue dah plan ngan member nak bukak company kalo business nie berjaya. Tapi tuhan uji kiterorng. Semua tue jadi hancur menyebabkan hilang kepercayaan terhadap semuanya. Aku pun tak tahu nak cakap ape dah pasal benda tue. Aku biarkan lah semuanya berlalu.

Kalo korang nak tahu jugak, sekarang nie aku tengah final exam. Sem ini aku just ambik 3 paper jer utk final exam. Harap2x semuanya berjalan dengan lancar. After habis final exam nie, aku nak balik and pratikal plak. Macam2x benda perlu buat. Tapi xpe sebab semuanya adalah untuk kebaikan diri sendiri.

oklah.. Cukup dulu untuk entry nie. Maklumlah just nak buang rasa boring yang teramat sangat nie.. Hehehe... Nanti aku update lagi k.

Chow........

1 comment:

Nazz@Purple said...

Lame xdengar cite ko..study lek lok ek