Thursday, April 23, 2009

Tag dr Uncle....

wah...aku dapat tag dr uncle..hehehe...x sangka plak aku nak dpt tag.dlm hidup aku ade blog nie, nie lah first time aku dpt tag..thanks uncle..

1. Anda perlu printscreen wallpaper yang tengah anda guna sekarang, jangan tipu2x ek.tak suka....

ok..aku secara jujur menyatakan kat korang, nielah wallpaper yang aku gune sekarang..aku memang minat ngan wallpaper nie..walaupun serabut, tp semuanya memberi banyak makna kat aku...



2. bagi tau nape anda suka wallpaper tue??

nape aku suke...?? suka hati aku la...hehehe...aku suka wallpaper nie sebab aku suka combination colour die..colour yang die gune kat wallpaper nie menarik minat aku. satu lagi sebab gmbr die. gambar tue jugak memang menarik. gmbr tue melambang kan music.aku suka music..music tue boleh memberi ketenangan.sebab tue la aku suka gambar tue..huhu..

3. tag people to follow this question..

aku nak tag sape ek..?? dah lah aku tak penah buat keje macam nie..hehehe..
anyway, aku tag sape-sape jer la...aku nak tag :

a. mama qaypo
b. wanie ; nubies
c. nazz

hehehe...korang dah kene...

2 comments:

Eta LaZiM said...

pandai jer Bey tag MaMa.. isk isk isk.. x pandai buat laa... tapi MaMa cuba aaa nanti ek kalau lapang... Ten Q!

Nazz@Purple said...

Ape punya tag ni..huhuhu..xpe kite layan je..