Thursday, April 23, 2009

Kereta.....

wow..bosan giler hr nie..aku pun tak tau nak buat ape..study pun malas..paper aku next week..maklumlah lama lagi kan..

entri kali nie merepek la sikit kan...aku just suka-suka jer buat entri nie..nak buang rasa bosan..tadi aku terbukak folder gambar dlm laptop aku. tertengok la kereta yg aku minat..aku ade simpan bnyk koleksi gmbr kereta dalam laptop aku.nak beli tue belum lagi la..maklum la still study..kalo dah keje tue boleh la nak beli...tak sabar rasa nye ade kereta sendri kan...memang bez la...tambah-tambah kereta yang aku minat..korang nak tau kereta ape yg aku minat..of coz la honda civic...aku memang minat giler dgn design honda civic..panjang n menarik...

gambar yang aku tertarik sekali dlm laptop aku ialah gmbr kereta yg kawan aku ambik dr internet... modification kereta tue memang menarik..kalo ade rezeki lebih, nak jer aku modified kereta mcm tue..tp tunggu ade kereta sendri la kan...hehehe....

korang nak tengok tak kereta yang aku maksud kan...kereta murah jer tau..(murah bg korang la kan..bg aku mahal..)..hehehe...die modified memang jadi menarik..menarik tertarik kau memang the boom...hehehe..die modified bhgn dlm n luar sekali tau..ape kate korang layan gmbr kereta nie...

ha,nie la hasil die..tertarik tak..tmbh2x die sediakan psp..kalo aku x kluar la dari kete tue..hehehe...


ni plak bhgn depan...menarik kan...


yg nie bhgn belakang...


menarik tak..kalo terlalu minat dan tak sayang duit tue, buat la kete mcm nie...hehe..

1 comment:

Nazz@Purple said...

Comelnye..pink color..tp kalau nazz kasi modified dlm suma kasi warna purple..:)