Sunday, April 19, 2009

Ziana Zain 2

Petang tadi (19/4/09) aku jumpa kawan aku kat SACC Mall Shah Alam. Die nak bawak kawan die pegi ujibakat Anak Wayang. Tp kesian die sebab borang dah habis... terpaksa cancel hajat nak pegi audition tue.ramai giler orang pegi utk audition. tp takpe, mungkin rezeki die kat tempat lain kot...

lepas tue, kterorng lepak la kat kedai makan kat PKNS Shah Alam. lapar katakan.. kterorng lunch la kat situ...kterorg bercerita la pasal bende-bende merepek.. maklumlah 1st meet kan...banyak cerita perlu di share..aku knal die pun dr chatting..bez tau..die pun sportting.. sama kepala ngan aku..tambah ramai la kawan aku...hehehe... ramai lagi kawan chatting yang nak jumpe ngan aku nie.. maklumlah ade sesuatu yang best kat aku nie..hehehe...(x bleh bg tau..secret admire)..

after kterorng lunch tue, kterorng tengok la audition anak wayang. memang bez la...
after that ade artis buat performance.. time tue ade nadia, raja lawak (x knal), adi fasha n ramai lagi..sorang yang best time tue ialah ziana zain 2..kalo korang tengok audition AF7, die pun ade jugak..suara die bez tau..time kat audition anak wayang tue, die nyanyi lagu dingin..memang gempaq la...siap ramai yang bersorak kat die...
nak gelak pun ade..die kata, kak ziana pun memang panggil die ziana zain 2...hahaha..

kat bawah nie aku ade attach gmbr ziana zain 2 tue...layan..hehehe...

ha..nie la ziana zain 2..nak kata laki pun tidak, nak kata gurl pun tidak...??

2 comments:

Anonymous said...

haha.ziana zain 2 ek.
eh,nubhan pn ade kt sacc mall tu kn

bey87 said...

x sure la nubhan ade ke x...
sebab hr tue kterorng balik awal..
hehehe...